« MC or DJ?? | Main | Leng Chai, Macha... a note for you guys... hehehehe... »

04/28/2007

Comments

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

razali


That's a TOTAL WHACKO. Just showed what a quack British really are, just like their Prime Minister. But I'm surprised at how much the Kelisa withstand at such mindless acts, refusing to be blown apart under explosive and just showed dented bodies under hammer blows..


Feisal AJ

THE great car, i would say an Aston Martin DBS..
hehehehe!

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img225.imageshack.us/img225/3931/imageszq7.jpg[/IMG][/URL]

Niterider Sapphire

Diorang nih memang... kalo nak kasi meletup kereta tuh, kereta memana pun boleh meletup.... kalo tidak tak dak ler org2 terror dapat idea bawak kereta meletup..

Niterider Sapphire

Ingat tak BMW Z3 yang kena gergaji 2 tu?

http://img225.imageshack.us/img225/3931/imageszq7.jpg
Yang nih tak tau ler apa plak apa nasib dia... mungkin end up kat tempat kereta potong kot..

galINtheBLACKt-shirt

huhuhu aku tgk gak eps nih dlm top gear..ape tah..poyos2 jer....

rehot

ada ke keta yang kena tukul tak kemik selain keta kebal... dan kena bom tak hancur... rasanya keta kebal pun bole hancur kot kena bom pemusnah keta kebal... tapi best la tengok keta tu kena gantung... teringat dulu dulu aku gantung kucing aku macam tu... berlatih untuk sarkis... :D

Niterider Sapphire

LOL!! Gantung kucing?? Nak buat kucing mutant ke?

razali

Under 1 ton of tensile load, I would expect even the engine to be torn off; it's still there..

chandramarsono

Gantung Kucing?? Heee....

Pa maksud "What happen to my Ikan?", apa mobil Perodua Kalisa itu mirip ikan? Malay Korean company? 

hellena


marah btul si jeremy clarkson dgn kelisa tuh.... sigh*


Niterider Sapphire

Ikan here is referred to Kelisa... I'm not sure what the scientific name for it but the locals refer kelisa to a type of fish - just the name lah.. not resembling a fish... Hence "my ikan" refers to Malaysia's Kelisa..

The comments to this entry are closed.